PS Solutions

Dlaczego warto z nami współpracować ?

 

  • Dedykowane rozwiązania techniczne dopasowane do potrzeb klienta
  • Przygotowanie oraz opracowanie dokumentacji technicznej, RAMS, LCC, FCIL
  • Optymalne terminy dostaw
  • Konkurencyjna i elastyczna oferta cenowa
  • Certyfikaty jakości PN-EN 45545-2+A1:2015-12 HL1, HL2 (R1, R7)

 

3 (2)

Co oferujemy

Kompletne przejścia międzyczłonowe, poszczególne elementy i obsługę serwisową.

Przejście podwyższonego komfortu
To innowacyjne rozwiązanie.
Wymaga maksymalnej precyzji na każdym etapie produkcji – dlatego rozbudowaliśmy i unowocześniliśmy nasz park maszynowy.
Produkt został stworzony i wyprodukowany z myślą o komforcie oraz bezpieczeństwie pasażerów, łącząc trwałość, niezawodność i nowoczesne rozwiązania odpowiadające rosnącym wymaganiom rynku kolejowego.

Opończe dla EZT
Rozwiązania dla wagonów pasażerskich.
W ostatnich latach, odpowiadając na potrzeby
naszych klientów, opracowaliśmy przejście o
podwyższonym komforcie oraz opończe dla EZT.
Nasze przejścia zostały przebadane i pozytywnie
ocenione przez niezależny Instytut Łukasiewicza
w Poznaniu, co potwierdza ich wysoką jakość i
zgodność z wymaganiami rynku kolejowego.

Komplet Opończy

Głównym materiałem używanym w opończach jest certyfikowana tkanina poliamidowa z silikonową
powłoką zapewniająca właściwości ognio-, dymo- oraz dźwiękoodporne. Opończe są również odporne na przenikanie wody do wnętrza pojazdu. Aby zwiększyć sztywność konstrukcji oraz uzyskać odpowiedni efekt estetyczny stosuje się aluminiowe profile z serii 6. zaciśnięte na tkaninie. Całość dopełniają
spojlery montowane do opończy zewnętrznej maskujące sprzęgi górne.

Sprzęg górny ruchomy

Sprzęg górny składa się z dwóch stalowych wsporników zamocowanych do czoła obu członów oraz
połączonych drążkiem Panharda przenoszącym siły poprzeczne. W celu zwiększenia elastyczności
połączenia oraz wytłumienia drgań drążek Panharda połączony jest poprzez tuleje pływające do wsporników.

Sprzęg dolny

Sprzęg dolny dzięki zastosowaniu łożyska ślizgowego o dużej wytrzymałości, w niezawodny sposób przenosi ruchy oscylacyjne kompensując ewentualną niewspółosiowość członów pojazdu. Na stalowych wspornikach montuje się podkładki ślizgowe zapewniające płynny i cichy ruch oraz długi czas eksploatacji tarczy obrotowej

Opończa wewnętrzna

Dla procesów serwisowych oraz modernizacji tramwajów oferujemy opończe wewnętrzną dla przejścia miedzyczłonowego.

Specjalnie dla klienta przygotowujemy projekt, przedstawiamy 2D rysunek techniczny i 3D model produktu.

Opończa zewnętrzna

Dla procesów serwisowych oraz modernizacji tramwajów oferujemy opończe zewnętrzną dla przejścia miedzyczłonowego.

Specjalnie dla klienta przygotowujemy projekt, przedstawiamy 2D rysunek techniczny i 3D model produktu.

Tarcza obrotowa (podłoga dla przejścia międzyczłonowego)

Na potrzebę klienta przygotowujemy nowe rozwiązanie dla procesów serwisowych oraz modernizacji tramwajów.

Dlaczego my

Na potrzebę klienta przygotowujemy nowe rozwiązanie dla procesów serwisowych oraz modernizacji tramwajów.

Cena i jakość

Konkurencyjne ceny bez wpływu na obniżenie jakości.

Szybka reakcja

Szybkie działanie w obszarze dialogu technicznego i przedstawienia oferty.

Czas realizacji

Bezkonkurencyjny termin realizacji.

Wspieramy na miejscu

Na życzenie Klienta dokonujemy wizji lokalnej na bazie której przedstawimy ofertę.